Friday, October 16, 2015

Ce facem cu gingivita?



In calitate de pacient al clinicii ProDent vreau sa acord urmatoarele randuri pentru a va impartasi experienta mea cu acest cabinet stomatologic. De obicei, fac acest lucru fie cand nu sunt multumit, fie cand sunt foarte multumit de modul in care am fost tratat de catre angajati, iar acest mic review sper sa vina in ajutorul celor care isi doresc sau au nevoie de urmarea unui tratament stomatologic. Am ales aceasta clinica deoarece m-am informat cu mult timp inainte de pe internet, eu avand nevoie de tratamentul gingivitei. Am observat ca la fiecare periaj gingiile incep sa sangereze, si, stiind ca nu este un lucru bun, am decis ca este momentul sa merg la stomatolog. 

Cabinetul este situat pe soseaua Nordului, este foarte aproape de parcul Herastrau, ceea ce poate reprezenta o bila alba pentru multi, deoarece dupa ca esti supus unui tratament stomatologic, poti ajunge imediat in parc sa respiri cel mai curat aer din Bucuresti. Acest cabinet detine un site foarte bine pus la punct, asa ca am facut o programare online.

Ulterior m-am prezentat la medic, iar acesta a analizat cu atentie cavitatea bucala si intradevar a constatat ca sufar din cauza gingivitei. Spre deosebire la alte cabinete stomatologice unde am mai fost, la ProDent Clinic este singurul loc unde pot spune ca am fost informat de catre medici cu privire la absolut orice. Astfel, am aflat ca gingivita reprezinta prima etapa a dezvoltarii parodontozei, o boala de care multi se tem, dar putini se protejeaza. Fiind o faza incipienta, gingivita nu implica un tratament propriu zis, ci este nevoie de pastrarea curata a dintilor si gingiilor. Asadar, am urmat un detartraj si un periaj profesional, urmand ca mai apoi eu sa asigur igiena cavitatii bucale de cel putin doua ori pe zi.

Detartrajul se poate face in trei moduri in acest cabinet, ultrasonic, cu ultrasunete si manual. Eu l-am ales pe cel cu ultrasunete, la sugestia medicului, care a fost completat de catre cel manual, pe aceasta cale fiind indepartat atat tartrul supragingival, cat si cel subgingival. In cazul persoanelor care prezinta dinti sensibili, interventia poate fi urmata sub anestezie, astfel incat sa nu apara durerea, iar tot procesul a durat circa 30 de minute. Periajul profesional a venit in completarea detartrajului, pentru ca medicii sa se asigure de faptul ca dintii si gingiile sunt curatate.

De asemenea, mi s-a recomandat folosirea unei paste de dinti speciala pentru gingii ce sangereaza, astfel incat procesul sa fie stopat. Asadar, atrag atentia oricarei persoane, ca nu trebuie sa le fie frica de stomatolog, iar cu cat sunt tratate mai devreme problemele, cu atat mai bine, pentru ca acestea nu se agraveaza. La ProDent Clinic toti pacientii sunt tratati cu profesionalism, astfel ca va fi o experienta placuta pentru oricine decide sa urmeze tratamentul stomatologic necesar. Cel mai mare avantaj este ca, in ciuda faptului ca acest cabinet este situat intr-o zona foarte buna a orasului, preturile sunt accesibile si similare cu cele practicate de alte cabinete care nu se pot ridica la aceleasi standarde.

No comments:

Post a Comment