Monday, October 5, 2015

Colantari auto

Iarasi a trebuit sa imi raschetez masina - dupa ce tampitii aia doi de vecini ai mei de la bloc mi-au stricat autocolantele - cred ca am facut o mare prostie ca le-am dat pe mana materialele alea si i-am lasat sa imi colantee masina. Adica nu cred, ci sunt sigur.

Realitatea este ca o colantare trebuie sa fie facuta intr-un loc special, intr-un garaj sau asa ceva, in anumite conditii, nu dupa ureche. Pentru ca daca se fac colantarile in spatele blocului, si bate vantul iar partea care se lipeste prinde praf s-a dus dracu tot autocolantu, tot efortu, munca , banii si nu ai ramas decat cu o bucata de plastic pe care o poti arunca la gunoi sau pe care sa o faci cadou.

Asa ca m-am apucat eu sa citesc pe internect care-i treaba cu autocolantele astea pentru masina (si am ajuns la concluzia ca nusunt niste autocolante normale, ca tot ceea ce tine de colantarile auto sunt materiale realizate special, sa reziste la praf, la ploi, la temperaturi mari dar si la temperaturi mici) - cu alte cuvinte este o intreaga tehnologie in spate si cumva este normal ca la o colantare pe masina sa se foloseasca materiale diferita (ganditi-va numai la 40+ de grade vara si la -20 de grade iarna).

In cele din urma am gasit niste baieti foarte de treaba care fac colantari auto in Bucuresti, mi-au explicat exact cum trebuie sa am grija de masina, mi-au facut colantariole, le-au si lipit si pentru asta le multumesc si ii recomand.

SI inca ceva - oamenii nua u nici preturi mari, mi-au oferit si garantie si mi-au dat si bonus :)

No comments:

Post a Comment